درباره لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن :

در طول 50 سال گذشته شهرت لوله های پلی اتیلن با کاربرد های موفق آن در بسیاری از لوله کشی های فاضلاب ساختمان و زیر ساخت های مختلف به طور چشمگیری افزایش یافته است. اغلب لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا از موادی ساخته شده اند که آن را به یک لوله ی گرماپذیر و نرم قابل انعطاف تبدیل کرده است. استرس های زیست محیطی تنها یکی از مواردی هستند که روی لوله های پلی اتیلن اثری نداشته و به نظر می رسد ویژگی های فیزیکی و عملکرد این لوله ها آن ها را به این سطح از مصرف رسانیده است.

در سیستم های لوله کشی فلزی، خوردگی یکی از مهمترین مشکلاتی است که گریبانگیر ساختمان هایی با قدمتی طولانی شده و ترجیح داده می شود تا از لوله های پلی اتیلن با دوام بالا در ساختمان ها و سازه های جدید استفاده شود.

همچنین در طولانی مدت هزینه های تعمیر، نگهداری و حفظ لوله های پلی اتیلن کاهش شدیدی خواهد یافت و چون لوله ی پلی اتیلن در برابر خوردگی و سایش مقاوم هستند، کاربرد آن روز به روز گسترش می یابد.

البته آنچه که در تولید لوله پلی اتیلن اهمیت دارد افزایش دانش نسبت به ویژگی های این لوله است و محققان توانسته اند از ترکیبات این پلیمر لوله هایی مقاوم تر و با کاربرد متنوع تری تولید نمایند. به طور کلی تخمین زده می شود که طول عمر لوله های پلی اتیلن بین 50 تا صد سال باشد و با این دوام می توان با خیالی آسوده تر از لوله هایی با این جنس استفاده نمود.

تولید صنعتی و آزمایشگاهی لوله های پلی اتیلن یکی دیگر از مزایای این لوله می باشد. در واقع با تولید صنعتی لوله پلی اتیلن که از گاز اتیلن تهیه می شود می توان بدون محدودیت به تولید این قسم از ماده پرداخت و با بازیافت دوباره، آن را به چرخه ی تولید بازگرداند.

اتصالات لوله ی پلی اتیلن و فراوانی آن انتظار مصرف کنندگان را از لوله های پلی اتیلن و کاربرد آن ها در موارد مختلف بر طرف می سازد و این عامل صنعت تولید لوله پلی اتیلن را به یک صنعت پیشرو و رو به رشد مبدل ساخته است.

درباره لوله پلی اتیلن با کیفیت
درباره لوله پلی اتیلن
نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
5 (1 vote)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید