لوله مانیسمان اهواز

کیفیت لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز یا بدون درز که با نام علمی و بین المللی سیم لس شناخته می شود، جزو لوله های فولادی بسیار پرکاربرد در صنعت می باشند که بیشتر نیاز کشور به این لوله ها از طریق واردات تامین می شود.

صنایع فولاد اهواز که از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید لوله های فولادی استفاده میکند به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ی لوله های مانیسمان در کشور و خاورمیانه شناخته می شود که طبق استاندارد های بین المللی و معتبر ایالت متحده ی آمریکا اقدام به تولید لوله های مانیسمان می کند.

صنایع فولاد اهواز اقدام به تولید لوله های مانیسمان در رده های مختلف چون رده ی 40، 60، 80، 160، 10 و 20 با سایزهای مختلف از نیم تا 6 اینچ و بالاتر می کند.

بسته به کاربرد لوله ها این لوله ها در متریال ها و ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند.

لوله های مانیسمان اهواز دارای کیفیت برتر بوده و در برابر خوردگی، پوسیدگی و سایش مقاوم می باشند و برای انتقال انواع سیالات مایع و گازی شکل مناسب می باشند.

قیمت لوله مانیسمان اهواز

با توجه به ضخامت و ابعاد این لوله ها، با توجه به روش ساخت و رده ی لوله، با توجه به متریال به کار رفته و کیفیت لوله ها، این لوله ها دارای رنج متفاوتی از قیمت ها می باشند.

اما با توجه به اینکه لوله مانیسمان اهواز جزو تولیدات داخلی بوده و هزینه ی گمرک و حمل و نقل حذف گردیده و نرخ ارز تاثیر کمتری بر قیمت آن نسبت به لوله های وارداتی داشته، قیمت پایین تری نسبت به نوع وارداتی داشته و این تفاوت قیمت به خاطر کیفیت پایین تر نمی باشد.

طی آزمایشات و تست های انجام گرفته بر روی لوله های مانیسمان توسط آزمایشگاه های متالورژی و مراکز کنترل کیفیت و سنجش این لوله ها از لحاظ کیفیت هم تراز با برندهای معتبر خارجی بوده و به همین سبب مفتخر به کسب نشان استاندارد ملی و بین المللی شده است. جدیدترین لیست قیمت لوله مانیسمان را ببینید.

لوله مانیسمان اهواز با بالاترین کیفیت
لوله مانیسمان اهواز
نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
5 (1 vote)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید