لوله مانیسمان روس

لوله مانیسمان روسی

لوله مانیسمان روس یکی از انواع لوله های فولادی موجود در بازار می باشد که در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. لوله مانیسمان فولادی روسی در اندازه های مختلف 4 اینچ، 6 اینچ، 8 اینچ و اندازه های دیگر ساخته می شوند و طول این لوله های معمولا بین 11 الی 12 متر می باشد.

تولید لوله مانیسمان روسی

در تولید لوله مانیسمان روس از روش های رایج جوش فلزات استفاده نشده و از مقاطع فولادی شمش که تحت حرارت و غلطک قرار می گیرند در ساخت این نوع لوله مانیسمان استفاده می شود. با توجه با تفاوت بین متریال استفاده شده در تولید لوله مانیسمان روسی و سایر لوله ها و در نتیجه کیفیت بالاتر آن، از این نوع لوله در صنایع مختلف استفاده های زیادی می شود.

کارخانه تولید لوله مانیسمان روسی

با توجه به گستردگی کاربرد لوله مانیسمان روسی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در حال حاضر تولیدکنندگان لوله مانیسمان روسی رو به افزایش هستند. از جمله شرکت های تولید کننده لوله مانیسمان روسی می توان به JFE Steel Corporation، APITCO Limited، Pearlitesteel و TMK IPSCO اشاره داشت.

قیمت لوله مانیسمان روسی

قیمت انواع لوله مانیسمان روسی بر اساس موارد مختلفی مانند سایز لوله مانیسمان و همچنین کارخانه لوله مانیسمان تعیین می شود. برای اطلاع از لیست قیمت لوله مانیسمان روسی می توانید با کارشناسان فروش صنعت غرب تماس گرفته و اطلاعات کامل انواع لوله مانیسمان را دریافت نمایید. کارشناسان مجموعه قیمت روز لوله مانیسمان را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مرکز فروش لوله مانیسمان روسی

در حال حاضر فروشندگان لوله مانیسمان روسی بیشتر از گذشته شده اند اما باید دقت کنید که لوله مانیسمان روسی را از یک مرکز معتبر فروش لوله های مانیسمان روسی خریداری کنید تا خیالتان از بابت کیفیت لوله مانیسمان راحت باشد. صنعت غرب یکی از همین فروشندگان لوله مانیسمان روسی در سطح کشور است که سابقه طولانی در این عرصه داشته و بهترین قیمت لوله مانیسمان روسی را به مشتریان ارائه می کند. جدیدترین لیست قیمت لوله مانیسمان را ببینید.

لوله مانیسمان روس با بالاترین کیفیت
لوله مانیسمان روس
نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
5 (1 vote)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید