لوله مانیسمان چینی

کیفیت لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان جزو لوله های عام صنعتی بوده و در کشورهایی چون چین و ایران تولید می شوند.

از آنجا که تولید این نوع لوله ها در ایران به صورت محدود صورت می گیرد و مصرف داخلی این لوله ها بالا می باشد و تولید داخلی جوابگوی نیاز داخلی نیست، گاها نیاز به واردات در این صنعت احساس می شود.

در میان کشورهای تولید کننده لوله ی مانیسمان،  کشور چین جزو کشورهایی بوده که مانند تمامی صنایع در تولید این لوله ها  پیشتاز بوده و نیاز بازارهای جهانی را توانسته رفع نماید.

از آنجا که  واردات لوله های مانیسمان از کشور چین نسبت به واردات از کشورهای دیگر سهل تر بوده و با قیمت بهتر و ارزان تری میتوان آنها را در بازار عرضه کرد، به همین جهت لوله های مانیسمان چینی از کارخانجات مختلف چین و با برندهای متنوع وارد بازار ایران می شوند.

از آنجا که برندهای چینی متنوع در بازار موجود می باشند در نتیجه کیفیت ارائه شده نیز متفاوت می باشد.

بهترین روش خرید لوله های چینی مانیسمان با کیفیت، خرید از مراکز معتبر می باشد که لوله های مانیسمان وارداتی را در نوع معتبر که دارای استاندارد جهانی بوده و نیز دارای تاییدیه های پخش از مراکز مختلف می باشد، را عرضه می کنند.

انواع لوله های مانیسمان چینی

لوله های مانیسمان چینی در انواع مختلف چون لوله های مانیسمان آتشخوار، لوله های مانیسمان گالوانیزه، لوله های بدون درز هیدرولیک و در انواع گریدهای A333، A335، A106 و گریدهای مختلف دیگر و در سایزهای مختلف دیگر از 1 اینچ تا 6 اینچ و در رده های مختلف چو رده های 10، 20، 30، 40، 60 و 80 برای مصارف مختلف خصوصا مصارف صنعت نفت و گاز تولید شده و وارد کشور می شود.

مزیت لوله های مانیسمان چینی

به طور کلی در روند تولید لوله مانیسمان از هیچ نوع جوش و درزی استفاده نشده و این لوله ها از نظر یکنواختی و استحکام در مقایسه با لوله های دیگر بیشتر می باشد.

لوله های مانیسمان چینی با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده و از نظر مقاومت به پوسیدگی، ضربه و مصونیت از  مواد خورنده بسیار بالا بوده و مقاوم ترین نوع لوله می باشند. برای مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمان کلیک کنید.

لوله مانیسمان چینی با بالاترین کیفیت
لوله مانیسمان چینی
نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
5 (2 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید