لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر یا 3/8 اینچ

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر (3/8 اینچ) کوچک‌ترین سایز لوله تولید شده می‌باشد. این لوله تنها به صورت کلافی در طول‌های 100، 200 و 400 متری با ضخامت‌های 1/4 و 1/2 موجود است.

لوله 16 در دو نوع ساده و دریپردار با وزن‌های 19، 21 و 25 کیلویی تولید می‌شود. در لوله پلی اتیلن دریپردار فواصل دریپر بسته به سفارش مشتری 20، 30 و 50 سانتی‌متر است، که دیگر نیاز به تعبیه دریپر نمی‌باشد. در نوع بدون دریپر می‌توان از انواع دریپر از قبیل زیتونی، مدادی، گلدانی، نتافیم و غیره استفاده کرد.

از لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای سایز 16 میلیمتر برای آبیاری، انتقال کود و سموم کشاورزی به پای محصولات کشاورزی، نهال، درخت و غیره برای افزایش راندمان آبیاری، افزایش محصولات، کاهش فرسایش خاک و کاهش هزینه استفاده می‌شود. اتصالات آبیاری قطره ای از جنس پلاستیک (پلیمری) بوده که در رنگ‌های مختلف تولید و برای آبیاری قطره ای یا آبیاری بارانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فشار کاری لوله سایز 16 با ضخامت 1/4 میلیمتر، 4 اتمسفر و وزن هر متر 0.64 گرم است. فشار کاری لوله با ضخامت 1/2 میلیمتر، 6 اتمسفر و وزن هر متر 0.73 گرم است.

قبل از خرید لوله 16 باید مساحت زمین کشاورزی یا باغ خود را محاسبه کنید و تعداد ردیف‌هایی که برای آن در نظر گرفته‌اید را هم مشخص کنید. در مورد باغ یا گلخانه پرورش محصولات کشاورزی حتی بهتر است تعداد درخت‌ها و بوته‌ها را هم مشخص کنید تا برای خرید متراژ لوله و تعداد اتصالات به مشکل نخورید.

محدودیت منابع آبی کشور همه را بر آن داشته تا با استفاده از سامانه‌های نوین آبیاری، به توسعه صنعت کشاورزی کمک کنند و از هدر رفتن آب در شرایط کم آبی و خشکسالی جلوگیری کنند.

از دیگر کاربردهای این محصول تزریق دوغاب به پی ساختمان‌های بتنی می‌باشد. البته برای تزریق دوغاب از لوله پلی اتیلن 16 بدون مهر استاندارد استفاده می‌شود زیرا این لوله‌ها نرم‌تر و قیمت ارزان‌تری دارند و این نرم بودن لوله باعث می‌شود تا در هنگام تا خوردن لوله سریع‌تر به شکل اولیه خود برگردد و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد.

لوله پلی اتیلن سایز 16 با بهترین کیفیت

نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
5 (2 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

2 دیدگاه دربارهٔ «لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر»

    1. سلام دوست عزیز.
      فروش به صورت عمده است، ولی اگر ساکن تهران باشید یک کلاف حداقل میزان سفارشی است که می‌توانید انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید