لیست قیمت ایزی پایپ

آخرین لیست ایزیپایپ 1403 (جدید)

اگر به دنبال لوله و اتصالات پنج لایه با کیفیت و مرغوب هستید پیشنهاد صنعت غرب به شما محصولات ایزی پایپ است. شروع فعالیت این واحد تولیدی به سال 1370 بر می‌گردد؛ البته این شرکت در سال 1390 ثبت و در ابتدا فقط واردات لوله و اتصالات را انجام می‌داد، اما از سال 1393 به منظور رفع وابستگی کشور به محصولات خارجی، خط تولید این شرکت شروع به کار کرد و با اطمینان می‌توان گفت که ایزی پایپ از اولین و بهترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات پنج لایه در ایران است. برای مشاهده لیست قیمت لوله و اتصالات 5 لایه کلیک کنید.

لوله‌های تولیدی ایزی پایپ از پنج لایه تشکیل شده‌اند که از داخل به خارج عبارت اند از :

  • لایه پلیمری داخلی که شامل انواع PERT ، PEX و پلی اتیلن سنگین می‌باشند.
  • لایه چسب واسط
  • لایه آلومینیوم
  • لایه چسب واسط
  • لایه پلیمر خارجی

نکته: لوله‌هایی که از لایه داخلی از جنس PEX یا PERT ساخته شده اند برای آب سرد و گرم مناسب هستند؛ اما لوله‌هایی با لایه داخلی از جنس پلی اتیلن سنگین فقط برای عبور آب سرد بکار می‌روند.

لوله های ایزی پایپ توسط دستگاه‌های کاملا اتومات و از سایز 16 تا 63 میلیمتر تولید می‌شوند. که در پایین همین صفحه لیست قیمت ایزی پایپ را مشاهده می‌کنید.

تولید اتصالات برنجی ایزی پایپ به روش پرسکاری گرم انجام می‌شود. جنس بدنه کلیه اتصالات از آلیاژ برنج مرغوب است و مقدار سرب آن کمتر از 2 درصد می‌باشد تا هیچ گونه اثر زیان آوری برای مصرف کنندگان نداشته باشد. همچنین تمامی اتصالات با روکشی از نیکل آبکاری می‌شوند.

لازم به ذکر است تکنولوژی مورد استفاده در واحدهای تولیدی ایزی پایپ کاملا بروز بوده و همین تکنولوژی در پیشرفته ترین کارخانه‌های دنیا استفاده می‌شود.

[button size=”medium_rd_bt” use_icon=”yes” icon_color=”#ffffff” t_color=”#ffffff” b_color=”#1e73be” b_hover_color=”#0066bf” radius=”5″ font_weight=”500″ url=”/wp-content/uploads/price-list/catalog/easypipe-certificate.pdf” position=”ta_center” ex_class=”” icon=”wb-download”]تاییدیه‌های ایزی پایپ[/button]
[button size=”medium_rd_bt” icon_color=”#ffffff” t_color=”#ffffff” b_color=”#1e73be” b_hover_color=”#0066bf” radius=”5″ font_weight=”500″ url=”https://www.sanategharb.com/5layers-pipe-and-fittings” position=”ta_center” ex_class=””]آشنایی با لوله و اتصالات پنج لایه[/button]
[button size=”medium_rd_bt” use_icon=”yes” icon_color=”#ffffff” t_color=”#ffffff” b_color=”#1e73be” b_hover_color=”#0066bf” radius=”5″ font_weight=”500″ url=”/wp-content/uploads/price-list/catalog/easypipe-cataloge.pdf” position=”ta_center” ex_class=”” icon=”wb-download”]کاتالوگ ایزی پایپ[/button]







نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
4.5 (2 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید