لیست قیمت تک ستاره گلپایگان

آخرین لیست تک ستاره گلپایگان 1403 (جدید)

شرکت تک ستاره گلپایگان با تیکه بر متخصصان داخلی در سال 1382 احداث شد. محصولات و تولیدات این شرکت، در ابتدا لوله پلیکا و اتصالات پلیکا بودند. اما با گذشت زمان و گسترش این شرکت و تقسیم آن به بخش‌های مختلف زیر مجموعه، لوله و اتصالات پلی اتیلن تک ستاره گلپایگان نیز در تناژ بالا به محصولات تک ستاره گلپایگان افزوده شد. کارخانه این شرکت در شهر گلپایگان واقع شده و یکی از بزرگترین واح های تولیدی استان اصفهان است.

در سال‌های اخیر این شرکت به شدت روی تولید محصولات سازگار با محیط زیست تمرکز کرده است. به طوری که در همایش‌ها و سمینارهای مختلف و با توسعه تحقیقات در مراکز دانشگاهی به دنبال بهبود کیفیت محصولات و همچنین ساخت محصولات سازگار با محیط زیست است. تک ستاره گلپایگان در طول سال‌های فعالیت خود، به دلیل دارا بودن استانداردهای بین المللی و داخلی، یک برند کیفی معتبر در زمینه ساخت لوله و اتصالات پلیکا است. علاوه بر این این شرکت بارها و بارها به انتخاب مصرف کنندگان جزو بهترین واحدهای حمایت کننده از حقوق مصرف کنندگان بوده است.

در ادامه این مطلب می خواهیم درباره تولیدات و لیست قیمت تک ستاره گلپایگان با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

لیست قیمت تک ستاره گلپایگان

لیست قیمت تک ستاره گلپایگان شامل محصولات لوله PVC درسایزها و قطر های مختلف و متفاوت، انواع درپوش و تبدیل، فلنج، سه راهی، سه راهی دریچه بازدید، بست انتهایی، زانو مساوی پیچی، اورینگ کمربند، شیر خودکار و شیر انشعاب در جداول مختلف می‌باشند. این جداول در هر گروه محصول، شامل اطلاعات ابعادی، قطر، ضخامت، قیمت و حداقل تعداد خرید برای هر سفارش هستند.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت تک ستاره گلپایگان با ما تماس بگیرید. در این تماس به شما نوسانات پیش بینی شده قیمت، مناسب ترین محصول برای کاربری مورد نظر شما و همچنین سایر اطلاعات فنی ارائه می‌شود.

همچنین برای مشاهده محاسبه گر لیست قیمت لوله پلیکا صنعت غرب کلیک کنید.











نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
4.33 (6 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید