لیست قیمت پلیمر اتصال

آخرین لیست پلیمر اتصال 1403 (جدید)

در سال های اخیر و با افزایش نیاز کشور به اتصالات و لوله پلی اتیلن ، واحد های گوناگونی با برند های مختلف برای پر کردن ظرفیت خالی و تامین بخشی از نیاز اتصالات پلی اتیلن کشور، تاسیس شده اند. شرکت پلیمر اتصال پیشرو نیز با تکیه بر توان و تخصص داخلی و با استفاده از نیرو های متخصص و آزمایشگاه های آنالیز و ارزیابی دقیق، توانسته یکی از با کیفیت ترین برندهای محصولات داخلی در حوزه لوله و اتصالات پلی اتیلن باشد. همچنین این شرکت در سال های اخیر با اخذ گواهینامه های استاندارد بین المللی به دنبال ارتقا کیفیت محصولات جهت صادرات به کشور های همسایه و ارزآوری بوده است. تخصص این شرکت در تولیدات پلی اتیلن مخصوص انتقال انواع سیالات و کشاورزی به خصوص آبیاری تحت فشار است.

طول عمر بالا، هزینه و کیفیت متناسب با ساخت محصولات، از عوامل اصلی استقبال مشتریان از محصولات پلیمر اتصال هستند. در این مطلب می خواهیم لیست قیمت پلیمر اتصال را با یکدیگر بررسی کنیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

لیست قیمت پلیمر اتصال

محصولات این شرکت عمدتا در حوزه اتصالات ریز و درشت پلی اتیلن می باشند. در لیست قیمت پلیمر اتصال، شما جداولی را مشاهده خواهید کرد که در هرکدام از آن ها مشخصات و ابعاد، قیمت و حداقل تعداد سفارش محصول درج شده است. در این لیست قیمت ها، جداول ابعاد و مشخصات و قیمت های اتصال ماده، اتصال نر، انواع تبدیل، انواع رابط مساوی، انواع زانو مساوی، زانو نر، زانو ماده، درپوش، اتصال فلنج دار، سه راه نر، سه راه مساوی، سه راه تبدیل، سه راه ماده، کمربند الکتروفیوژن، اتصال قطره ای و فلنج جوشی موجود است.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت پلیمر اتصال پیشرو، با کارشناسان ما تماس بگیرید. در این تماس ها تمامی اطلاعات فنی، قیمتی و کاربری متناسب با هر سفارش شما معرفی می شود.





نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
4.39 (18 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

16 دیدگاه دربارهٔ «لیست قیمت پلیمر اتصال»

  1. سلام ۵۰۰ متر لوله ۱۶ قطره ای و قطره چکان و اتصالات لازم دارم .چطوری میتونم ثبت سفارش بزنم.تکلم ندارم که بخوام با صحبت سفارشم رو انجام بدم .طریقه اینترنتی رو راهنماییم بفرمایید.سپاسگزارم

  2. سلام میخواستم ۷۰۰۰ متر لوله پلی تهیه کنم برای انتقال آب دمای هوا در اون منطقه گاها به منفی ۱۰ می‌رسد لطفا راهنمایی کنید قیمت مناسب و کیفیت بالا

  3. سلام وقت بخیر خریده خورده مثلا ۲۰ تا رابط ۲ ۲۰ تا رابط ۲ و نیم و ۲۰ تا رابط ۳ و همچنین نری و مادگی و کمریند دارید ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید