لیست قیمت نگین ستاره گلپایگان

آخرین لیست نگین ستاره گلپایگان 1403 (جدید)

گروه صنعتی تک ستاره گلپایگان از سه بخش مجزا با نام‌های تک ستاره، نگین ستاره و البرز ستاره گلپایگان تشکیل شده است. این مجموعه بزرگ در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، upvc، تک لایه، پنج لایه، پوش فیت، پلی پروپیلن و انواع شیلنگ‌ها فعالیت دارد.

تک ستاره گلپایگان در سال 1382 شمسی توسط اخوان طالاری در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و پلیکا احداث گردید. خط تولید اتصالات پلی اتیلن با نام نگین ستاره گلپایگان از سال 1389 راه‌اندازی شد که با مساحت 10000 متر مربع بالغ بر 350 نوع اتصال پلی اتیلنی رزوه ای و جوشی تولید می‌کند و در سال 1392 بخشی با نام البرز ستاره گلپایگان در زمینه تولید محصولات تک لایه، پنج لایه، پوش فیت و شیلنگ به این مجموعه اضافه شد. آخرین لیست قیمت لوله پلیکا را مشاهده کنید.

این کارخانه بزرگ و خوش نام اکنون 60000 متر مربع مساحت دارد و باکیفیت‌ترین لوله و اتصالات کشور را تولید و عرضه می‌کند و اگر از مصرف کنندگان محصولات این برند بوده باشید متوجه شده‌اید که همیشه کیفیت تولیدات و تنوع محصولات بیشتر و بیشتر شده است.

با توجه به کم آبی و خشکسالی، اهمیت آبیاری قطره ای بیشتر از هر زمان دیگری است و این شرکت برای تامین نیاز کشور به اتصالات قطره ای و لوله آبیاری قطره ای تلاش کرده است.

نگین ستاره در آزمون کیفیت محصولات ساختمانی لوله و اتصالات پی وی سی، تاییدیه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات pvc را با نمره عالی دریافت کرد.

محصولات پلی اتیلن نگین ستاره گلپایگان

در زیر آخرین لیست قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن نگین ستاره گلپایگان را مشاهده می‌کنید که شامل: لوله ماکارونی، لوله پلی اتیلن 4، 5، 6، 10 و 16 اتمسفر، اتصالات کمربند، اتصالات کمربند با دو انشعاب، اتصالات کمربند با انشعاب برنجی، اتصالات پلی اتیلن فاضلابی، اتصالات پلی اتیلن کشاورزی، شیر خودکار، اتصالات پلی اتیلن قطره ای، اورینگ کمربند، اورینگ و شیر انشعاب است.

لیست قیمت اتصالات جوشی نگین ستاره گلپایگان













لیست قیمت اتصالات پیچی نگین ستاره گلپایگان






نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
4.25 (4 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

1 دیدگاه دربارهٔ «لیست قیمت نگین ستاره گلپایگان»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید