پلی ران اتصال

کارخانه پلی ران :

سالهاست که در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن در ایران کار می شود. یکی از کارخانه هایی که به خوبی توانسته خود را در هر زمانی سر پا نگه دارد و بهترین تولیدات را در زمینه لوله های پلی اتیلن ارائه دهد، کارخانه ی پلی ران اتصال است که روز به روز با تعهدتر و فن‌آوری‌های بهتری کار می کند.

روی آوردن به روش های آبیاری تحت فشار و استفاده از ادوات نوین و پیشرفته در آبیاری یی از اصلی ترین راه های نجات منابع آبی ایران است. برای مشاهده لیست قیمت پلی اتیلن پلی ران ، لیست قیمت پوش فیت سایلنت پلیران و یا لیست قیمت پوش فیت معمولی پلیران کلیک کنید.

وضعیت بسیاری از سفره های آب زیر زمینی و منابع آب سطحی در کشور بر اساس آخرین یافته های علمی و کارشناسی در شرایط بحرانی قرار دارد ، در این میان بیش از 90 درصد از منابع آب کشور صرف فعالیت های کشاورزی می شود. بخش اعظمی از آب اختصاص یافته به این بخش به دلیل استفاده نادرست به هدر می رود ، اگر همین رویه در برداشت آب زیرزمینی و سطحی ادامه یابد ، تا 20 سال دیگر به علت رشد کمربند خشکسالی شاهد کوچ دست کم 20 میلیون نفر از کشور عزیزمان ایران خواهیم بود.

مجموعه پلی ران که یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلیمری و ادوات آبیاری در ایران است ، با هدف دستیابی کشاورزان به بالاترین استاندارد های آبیاری جهان با یاری دولت به مقابله با خشکسالی شتافته است.

این مجموعه با بکارگیری از تجهیزات پیشرفته آلمانی به صورت چهار واحد تولیدی مجزا در شهرک صنعتی خرمدشت در شرق استان تهران قرار دارد که با استفاده از به روز ترین شیوه طراحی سیستم های آبیاری و آبرسانی و در کنار استفاده از مواد اولیه مرغوب ، موفق شده است جدید ترین و کارآمدترین سیستم آبیاری تحت فشار با بالاترین بازده در تولید محصولات را در اختیار کشاورزان قرار دهد.

در بخش فاضلاب ساختمانی ، پلی ران که همراه با فعالیت های خود ، بخش تحقیق و توسعه (R&G) آن به طور پیوسته تحولات و نوآوری های ذیربط در سطح جهانی را زیر نظر دارد ، بر آن شد تا با سود جستن از توان فنی بالای خود ، در اختیار داشتن مدرن تریت تجهیزات ، مشاوره با ابداع کنندگان سیستم پوش فیت و سرانجام اتکا به بیش از 45 سال تجربه به عنوان معتبرترین تولید کننده تخصصی اتصالات پلیمری ، مورد استفاده در سیستم های فاضلابی ساختمانی و آبرسانی در ایران ، تکنولوژی ساخت این سیستم را به داخل منتقل ساخته و سیستم پوش فیت پلی ران را در سال 1382 تولید و برای اولین بار در کشور معرفی نماید.

مجموعه کامل سیستم فاضلاب ساختمانی پلی ران ، مشتمل بر لوله و اتصالات جوشی فاضلابی (پلی اتیلن) ، لوله و اتصالات پوش فیت (پلی پروپیلن) و لوله و اتصالات سیستم پوش فیت سه لایه بی صدا (True-silent) با استفاده از کامپاوند اختصاصی پلی ران می باشد که در این سیستم ، هر یک از اتصالات و لوله ها دارای سوکت بوده که در آن یک حلقه آب بندی جای دارد و می توان انتهای بدون سوکت آن را به راحتی و با اندکی فشار به درون سوکت لوله و یا اتصال بعدی وارد کرد.

تاریخچه کارخانه پلی ران :

این شرکت در اوایل دهه 1350 شروع به تولید و ارائه اولین سری از محصولات خود در زمینه ی لوله ها و اتصالاتی برای انتقال آب، آبرسانی، زه کشی، فاضلاب و … نمود. کیفیت بالای محصولات و همین طور رو به رشد بودن کیفیت محصولات باعث شده تا این کارخانه بتواند به خوبی نبض بازار را در دست بگیرد و رضایت مندی مشتریان خود را به همراه داشته باشد. در زمانی نه چندان دور با استفاده از تکنولوژی های نوین در سطح جهانی و طراحی های مدرن نسل جدید اتصالات فاضلابی، لوله و سیستم پوش فیت پلی ران معرفی و به بازار عرضه شده است.

کارخانه پلی ران اتصال از اوایل دهه 50 شمسی با هدف تولید محصولات مورد نیاز در صنعت آب و فاضلاب و آبرسانی و آبیاری تاسیس شد.

اهداف اصلی پلی ران اتصال :

تحول در صنعت فاضلاب ایران و تولید محصولات با کیفیت و رقابت با محصولات مشابه خارجی

اهداف در بخش کشاورزی :

افزایش راندمان آبیاری

جایگزین کردن روشهای نوین آبیاری

جلوگیری از هدر رفتن آب و منابع طبیعی و رسیدن به بیشترین درصد سود به هزینه

محصولات کارخانه پلی ران :

بسیاری از تولیداتی که به صورت لوله و اتصالات و پوش های مختلف در صنایع آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند را می توانید در بین تولیدات کارخانه پلی ران اتصال ببینید؛ که شامل موارد زیر هستند.

  • لوله و اتصالات پکس
  • پوش فیت بی صدا
  • پوش فیت
  • اتصالات فاضلابی
  • اتصالات آبرسانی
  • اتصالات آبیاری قطره ای
  • لوله های پلی اتیلن

از این لوله ها و اتصالات می توان در آبیاری های تحت فشار و قطره ای، انتقال آب و فاضلاب و … استفاده می شود. سایز و اندازه لوله ها و اتصالات تنوع زیادی دارد و هر کس با توجه به نیاز و مصرفی که باید داشته باشد، از نوعی خاص تهیه می کند. می توانید از اطلاعات محصولی و مشاوران فروش برای تهیه این لوله ها و اتصالات تولید کارخانه پلی ران اتصال با کیفیت بالا، بهره ببرید و محصولاتی متناسب با نیاز خود خرید کنید.

بدون تردید می توان گفت کارخانه پلی ران اتصال نه تنها یکی از بهترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات پوش فیت در ایران می باشد.

بلکه توان رقابتی بسیار بالا محصولات این کارخانه را به یک رقیب جدی برای محصولات کشورهای دیگر مانند هاکان ترک و استندورف آلمان تبدیل کرده است.

استانداردهای محصولات :

تمامی لوله و اتصالات پوش فیت پلی ران با رعایت تمامی استانداردهای جهانی تولید می شود.

از قبیل :

DIN19560 – EN1451

K 15 1145

DIN EN 1451-1-1999-03

و تمامی گواهینامه های فنی و استاندارد های داخل کشور و از بهترین مواد اولیه پلی پروپیلن تولید می شود.

محصولات پوشفیت پلی ران :

لوله و اتصالات پوشفیت پلی ران ضد حریق است.

در ساخت واشرهای به کار رفته در لوله های یک سر سوکت و دو سر سوکت پوشفیت و اتصالات از بالاترین کیفیت و استاندارد ها پیروی می کند.

لوله و اتصالات پوشفیت سایلنت (بی صدا) کارخانه پلی ران اتصال با وجود یک لایه اضافه باعث کاهش صدای ناشی از تخلیه فاضلاب تا 97 درصد دسی بل می شود.

لوله های فاضلابی پلی اتیلن پلی ران :

فشار کاری 15 اتمسفر

در سایز های :

50-5A , 63-5A , 75-5A , 90-5A , 110-5A , 125-5A , 160-5A , 200-5A , 250-5A

و لوله های 6 بار و 10 بار پلی اتیلن را در سایز 20 الی 250 میلی متر تولید می کند.

اتصالات جوشی فاضلابی پلی ران اتصال :

تهیه شده از بهترین مواد اولیه HDPE با بالاترین کیفیت جوش و ضخامت مناسب و با مهر استاندارد می باشد.

اتصالات آبیاری قطره ای پلی ران :

وجود تنوع و کیفیت در محصولات آبیاری قطره ای از قبیل : انواع انشعاب ، رابط 16 ، سه راه 16 ، بست انتهای 16 ، زانو 16 و دریپر و انواع لوله های آبیاری قطره ای با سایز 16 میلی متر که شامل لوله های پلی اتیلن آبیاری قطره ای ساده و دریپردار می باشد.

اتصالات پیچی پلیران :

از سایز 20 میلی متر الی 125 میلی متر

بهترین انتخاب برای پروژه های کشاورزی و آبرسانی

تمام محصولات کارخانه پلی ران اتصال مناسب صادرات و شایسته حضور در بازار کشورهای خارجی و همسایگان ایران می باشد.

در هنگام خرید محصولات پلی ران به شکل بسته بندی و علامت تجاری آن دقت کنید.

لوگو کارخانه پلی ران اتصال
لوگو کارخانه پلی ران اتصال

آدرس کارخانه پلیران اتصال : جاده آبعلی ، مجتمع خرمدشت ، خیابان سوم غربی ، شماره 263

صنعت غرب نماینده فروش کارخانه پلی ران.

برای دیدن فیلم های آموزشی از آپارات صنعت غرب دیدن کنید.

اطلاعات تکمیلی کارخانه پلی ران :

کارخانه پلی ران با سال ها تجربه در خصوص طراحی و تولید لوله و اتصالات آب، فاضلاب، شبکه های آبیاری و زه کشی توانسته است در این حوزه به کیفیت و شهرت جهانی دست پیدا کند. مهمترین موضوع در اهداف کارخانه پلی ران توجه به کیفیت و ارتقاء سطح فناوری و نوآوری در تولید لوله و اتصالات بوده و همیشه در این مسیر گام برداشته است. نسل جدید لوله و اتصالات فاضلابی که توسط کارخانه پلی ران تولید می شود از سیسستم پوش فیت پلی ران بهره گرفته است.

انواع محصولات کارخانه پلی ران

کارخانه پلی ران انواع اتصالات را در حوزه فاضلاب و آبیاری تولید می کند.

محصولا کارخانه پلی ران در حوزه ساختمانی

  • سیستم فاضلابی پلی اتیلن جوشی: این سیستم اتصالاتی شامل موفه رابط، تبدیل، سه راه 90، زانو 90، زانو45، سیفون، بست دیواری، درپوش تست، درپوش موقت، چهارراه و بسیاری دیگر بوده که کاربرد های متنوعی دارند.
  • سیستم فاضلابی پوش فیت خود اطفاء : شامل زانو کوتاه، زانو بلند، زانو45، سه راه 45، عصایی پشت بام، رابط بوگیر، لوله پخ کن و موارد بسیار دیگر
  • سیستم فاضلابی پوش فیت سایلنت: شامل زانو کوتاه، زانو بلند، سه را تبدیل، دریچه بازدید، درپوش تست، رابط، تبدیل، رابط بوگیر، بست دیواری و برخی دیگر که بسیار متنوع هستند.

محصولا کارخانه پلی ران در حوزه آبیاری

در حوزه آبیاری کارخانه پلی ران محصولات متنوعی دارد. این محصولات شامل: لوله های دریپردار، اتصالات پیچی، لوله های پلی اتیلن، نوار آبیاری، شیر برقی، فیلتراسیون، سیستم تزریق کود و اسید شویی، سیستم تله متری، سنسورها و ایستگاههای هواشناسی و قطره چکان روی خط هستند. تنوع این محصولات باعث شده است همه نیازها در این حوزه تامین و برطرف شود.

مزایای استفاده از محصولات کارخانه پلی ران

این کمپانی بعد از فروش محصولات به مشتریان، آنها را رها نکرده و تا پایان اجرای پروژه ها آنها را همراهی می کند تا نصب و راه اندازی اتصالات به بهترین شکل انجام شود. علاوه بر آن در خصوص استفاده و نصب اتصالات هم به مشتریان آموزش های لازم را خواهد داد.

پروژه های در دست کارخانه پلی ران

کمپانی پلی ران با اجرای پروژه های مختلف آبیاری و ساختمانی تجربه منحصر به فردی در این زمینه داشته و قادر است در خصوص راه اندازی سیستم های فاضلاب و همچنین سیستم آبیاری مزارع و باغات با فعالین این حوزه همکاری کرده و همه مراحل کار از طراحی، براورد و اجرا را در دست بگیرد.

نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
5 (1 vote)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید