پلی رود اتصال

کارخانه پلی رود اتصال

سالهاست که آبیاری و انتقال آب از حالت سنتی و با بهره وری کم خارج شده و به حالت مدرن رسیده است. این تغییرات، مدیون تولید و استفاده از لوله های پلیمری و پلی اتیلین است. در ایران نیز کارخانه هایی مدرن و با تکنولوژی برتر دنیا در حال فعالیت در زمینه تولید انواع محصولات پلیمری در این عرصه هستند. کارخانه پلی رود اتصال توانسته بهترین محصولات را در زمینه اتصالات و آبیاری و آبرسانی ارائه دهد. برای آشنایی با کارخانه پلیرود اتصال و تولیداتی که دارد با ما همراه باشید.

تاریخچه کارخانه پلی رود اتصال

بیش از 30 سال است که کارخانه پلی رود اتصال تأسیس شده و کار خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات پلیمری روز به روز کامل تر کرده است. این مجموعه هم تولیدی است و هم تحقیقات گسترده ای را در زمینه اتصالات و لوله های پلیمری به انجام می رساند. کارخانه پلی رود یکی از بزرگترین واحدهایی است که در تولید این ابزار کار کرده است.

تولیدات کارخانه پلی رود اتصال

کارخانه پلی رود اتصال با آخرین استانداردهای ملی و بین المللی کار می کند و با کمک دست مهندسانی خبره و تکنولوژی روز دنیا بهترین تولیدات باکیفیت و مرغوب را در زمینه ی لوله و اتصالات تا کنون داشته است. این کارخانه همواره در حال تلاش برای تولیداتی با کیفیت تر و جدیدتر است. در حال حاضر تولیداتی مانند موارد زیر را می توانید جز لیست این کارخانه بزرگ ببینید.

  • اتصالات الکتروفیوژن
  • اتصالات پیچی پلی اتیلن
  • لوازم و اتصالات آبیاری بارانی و قطره ای
  • اتصالات جوشی فاضلابی
  • اتصالات جوشی پلی اتیلن

محصولات کارخانه پلی رود اتصال توسط بیمه ایران، برای مدت 10 سال بیمه شده است و این شرکت توانسته ضمانت پس از فروش را برای محصولات خود به خوبی ارائه دهد.

چگونه محصولات را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بدانید کدام ابزار برای کار شما مناسب است، می توانید با ماهرترین افراد در زمینه آبیاری و انتقال آب در کارخانه پلی رود اتصال و مشاوران خبره در این شرکت مشورت کنید؛ تا بتوانید محصولاتی متناسب با نیاز خود و با بهره وری بالا داشته باشید.

 

کارخانه پلی رود اتصال
پلی رود اتصال
نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
5 (1 vote)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید