جدول ظرفیت حمل لوله پلی اتیلن در هر ماشین

یکی از سوالاتی که همیشه از طرف خریداران مطرح می‌شود نوع ماشین مورد نیاز برای حمل لوله پلی اتیلن و ظرفیت هر ماشین می‌باشد. به طور مثال برای حمل 600 متر لوله پلی اتیلن 63 به چه خودرویی نیاز است.

به همین منظور بازرگانی صنعت غرب جدولی تهیه کرده است که میزان گنجایش هر خودرو برای سایزهای مختلف لوله پلی اتیلن را مشخص می‌کند. به وسیله این جدول می‌توانید متوجه شوید که هر خودروی وانت، نیسان، خاور، تک، جفت، تریلی، کفی و ترانزیت چه میزان لوله پلی اتیلن را حمل می‌کنند.

توجه : در هنگام انتخاب خودروی مورد نظر برای حمل لوله پلی اتیلن باید دقت کنید که لوله پلی اتیلن مورد نظر کلافی است یا شاخه‌ای و طول شاخه 6 متری است یا 12 متری، چون برای لوله‌های 12 متری حتما باید از تریلی استفاده شود.

لطفا بعد از تایین میزان و سایز لوله مورد نیاز خود، نوع ماشین حمل بار خود را مشخص کنید و سپس برای محاسبه قیمت لوله پلی اتیلن اقدام کنید.

فرمول محاسبه ارتفاع کلاف لوله های پلی اتیلن :

قطر لوله پلی اتیلن ضربدر 24 تقسیم بر 100 مساوی با شعاع داخلی لوله پلی اتیلن

جدول حمل لوله پلی اتیلن

در زیر می‌توانید ارتفاع کلاف لوله پلی اتیلن را در سایزهای مختلف مشاهده کنید. لطفا قبل از گرفتن ماشین برای حمل لوله به ارتفاع کلاف‌ها دقت کنید. در این جدول ارتفاع هر کلاف از سایز 20 تا 125 میلیمتر آمده است و این مقدار به متر است. لازم به ذکر است که لوله پلی اتیلن از سایز 125 به بالا فقط به صورت شاخه‌ای تولید می‌شود.

ارتفاع کلاف لوله پلی اتیلن
ارتفاع کلاف لوله پلی اتیلن
نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
4.37 (30 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

4 دیدگاه دربارهٔ «جدول ظرفیت حمل لوله پلی اتیلن در هر ماشین»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید