لوله مانیسمان رده 40

معرفی لوله مانیسمان رده 40

لوله های بدون درز فولادی که با نام مخترع آلمانی آن در جهان به اسم مانیسمان شهرت یافته اند، جزو لوله های بسیار پرمصرف می باشند که در رده ها و سایزها ی مختلف با قطرهای گوناگون برای مصارف مختلف چون مصارف صنعتی، تاسیساتی، کارخانجات پتروشیمی و صنایع نفت و گاز کاربرد دارند. لوله مانیسمان رده 40 که با قطرهای 2/1 تا 16 اینچ تولید می شوند، یکی از پرمصرف ترین لوله های بدون درز فولادی بوده که بر اساس قطر و ضخامت موجود با روش های مختلف تولید می شوند. به عنوان مثال قطرهای 2/1 تا 8 اینچ به صورت نورد مداوم بر روی سمبه ی ماتریس، قطرهای 2 تا 8 اینچ به صورت ارهارد، قطرهای 5 تا 16 اینچ به صورت نورد بر روی توپی لغزان تولید می شوند.

مزیت لوله مانیسمان رده 40

به طور کلی لوله های مانیسمان به روش اکسترودینگ و بدون وجود درز و جوش روی لوله ساخته میشوند و از این جهت دارای استحکام بالاتری نسبت به دیگر انواع لوله های فولادی می باشند. به دلیل سایز مناسبی که دارند از این لوله ها در صنعت اتش نشانی به وفور استفاد می شود.

قیمت لوله مانیسمان رده ی 40

عوامل متعددی در تعیین قیمت لوله های مانیسمان موثر می باشند که میتوان به برند و کمپانی تولید کننده، کشور سازنده، کیفیت متریال به کار رفته، درصد خلوص فولاد، آلیاژها و فلزهای همراه با آهن، مقاومت مکانیکی و مقاومت شیمیایی لوله اشاره کرد. محصولاتی که دارای برندهای معتبر می باشند و همراه با شناسنامه ی محصول ارائه شده و طی روند تولید آنها استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده است از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار هستند. لازم به ذکر است که قیمت بالاتر لوله ها به خاطر اینکه از کیفیت بالاتری برخوردار هستند دارای توجیه اقتصادی بوده و لوله هایی مقرون به صرفه محسوب می شوند. برای مشاهده لیست قیمت لوله مانیسمان کلیک کنید.

لوله مانیسمان رده 40 با بهترین کیفیت
لوله مانیسمان رده 40
نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
5 (3 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

1 دیدگاه دربارهٔ «لوله مانیسمان رده 40»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید