لیست قیمت یزد بسپار

آخرین لیست یزد بسپار 1403 (جدید)

لیست قیمت لوله پلی پروپیلن یزد بسپار در سایت صنعت غرب برای خریداران منتشر شده است. یزد بسپار از برندهای معتبر لوله های پلی پروپیلن می باشد که دارای گواهی ها و تاییدیه های ملی و بین المللی بوده و توسط کارشناسان توانسته نشان ممتاز را به دست آورد.

پلی پروپیلن یزد بسپار از مواد اولیه ی مرغوب و کاملا بهداشتی تولید شده و از این رو برای لوله کشی آب شرب بهداشتی مناسب می باشد. قیمت لوله و اتصالات پلی پروپیلن یزد بسپار با توجه به متراژ آن ها، ساختار آن ها، فشار قابل تحمل می تواند متفاوت باشد. این لوله و اتصالات در انواع فشار قوی نیز موجود بوده و از این رو برای فاضلاب کشی ساختمانی و آبیاری تحت فشار از آن استفاده می کنند. مقاومت این لوله ها در برابر حرارت نیز بالا بوده و از این رو برای لوله کشی سونا نیز از آن ها استفاده می کنند.

لوله های پلی پروپیلن در برابر زنگ زدگی، خوردگی اسیدی، خوردگی بازی، رسوب گیری، لجن گرفتگی مقاومت بالایی داشته و از این رو در صنایع لبنی و صنایع غذایی نیز کاربرد گسترده دارد.

سطح صاف صیقلی درون آن ها سبب شده تا سیالات به صورت روان و بدون اصطکاک در آن ها جریان داشته باشند و گرفتگی و انسداد در آن ها دیده نمی شود.

لوله و اتصالات پلی پروپیلن از پلیمریزاسیون مونومر پروپیلن تولید می شوند، که در طی پلیمریزاسیون از کاتالیزور های معروفی مانند زیگلر ناتا به دست می آید، نوع کاتالیزورگر به کار رفته شده در طی واکنش، فشار و دمای واکنش بر روی نوع پلی پروپیلن تولید شده تاثیر گذار می باشد. طی تولید پلی پروپیلن یزد بسپار دما و فشار توسط مهندسین طراحی شده و پلی پروپیلن هایی تولید می شود که از نظر ساختار بافتی منسجم و محکم داشته باشند. جدیدترین لیست قیمت لوله پلی پروپیلن را مشاهده کنید.








نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
4.22 (9 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید