کاربرد لوله های پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن در انواع و اندازه های مختلف برای کاربرد های ویژه چون آبرسانی، کشاورزی، آبیاری، خطوط انتقال فاضلاب و صنایع نفت و گاز استفاده می شود. نوع فشار قوی این لوله ها برای مصارف صنعتی چون انتقال گاز های شهری و آبرسانی کاربرد زیادی دارد. این لوله ها با ضخامت های مختلف و در گرید های گوناگون توسط کارخانجات پلیمری بزرگ و فعال تولید شده که می توان به انواع تک جداره، دو جداره و گرید با کیفیت PE100 اشاره کرد.

مزیت های استفاده از لوله های پلی اتیلن

مزیت های بالای لوله های پلی اتیلن در دهه های اخیر سبب شده که این لوله ها جایگزین های قدرتمندی برای انواع لوله های فلزی و چدنی باشند. از این قبیل مزایا می توان به استحکام و کیفیت بالای لوله ها، روش نصب آسان، کاهش هزینه ی حمل و نقل، مرقوم به صرفه بودن از نظر اقتصادی، وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی اسیدی و بازی و مواد شیمیایی، مقاومت در برابر پوسیدگی، سهولت جریان سیال در داخل این لوله ها، سطح صاف و صیقلی داخل لوله ها و داشتن اتصالات متنوع اشاره کرد.

قیمت لوله های پلی اتیلن

عوامل مختلفی در تعیین قیمت لوله های پلی اتیلن موثر می باشد که از این گونه عوامل می توان به مهم ترین آنها یعنی گرید لوله، ضخامت لوله، برند و کیفیت، کشور تولید کننده، قطر و اندازه ی لوله، نوع لوله با توجه به کاربرد آن، اشاره کرد. با توجه به مقاومت مکانیکی و شیمیایی این لوله ها و با توجه به ضخامت و استحکامی که دارند، می توان نتیجه گرفت که عمر مفید این لوله ها طولانی بوده و در نتیجه نصب انها در صنایع مختلف بسیار مرقون به صرفه خواهد بود. لوله هایی که دارای برندهای خوش نام و معتبر بوده و طی روند تولید آنها از بهترین مواد اولیه استفاده شده و زیر نظر آزمایشگاه های دقیق کنترل کیفیت قرار گرفته اند، بهترین گزینه برای خرید می باشند.

کاربرد های لوله پلی اتیلن با کیفیت
کاربرد های لوله پلی اتیلن
نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
5 (1 vote)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید