لوله های کاروگیت بهترین انتخاب برای سیستم های آب و فاضلاب

لوله های کاروگیت از جمله لوله های پلی اتیلنی بسیار پرکاربرد و محبوب در صنعت آب و فاضلاب هستند. به واسطه ویژگی های منحصر به فرد این لوله ها، محبوبیت آن ها میان مهندسان و پیمانکاران روز به روز در حال افزایش است. در حال حاضر بیش از 90 درصد پروژه های انتقال آب و فاضلاب از لوله های پلی اتیلن کاروگیت تشکیل شده اند.

مهم ترین مزیت لوله کاروگیت، دوام و استحکام بالای دیواره آن ها است.

لوله های کاروگیت با فاضلاب شهری و خانگی
لوله های کاروگیت

لوله کاروگیت در دسته لوله پلی اتیلن دو جداره قرار می گیرد؛ لوله های کاروگیت دارای دیواره داخلی صاف و صیقلی و دیواره خارجی آجدار است؛ حلقوی بودن دیواره داخلی، آستانه تحمل لوله را در برابر فشارهای بیرونی و استرس محیطی افزایش می دهد و دیواره داخلی صیقلی لوله، تحرک سیالات را از داخل آن آسان کرده و میزان اصطکاک را به حداقل می رساند.

لوله کاروگیت در کارخانه در ابعاد متنوع، 110 تا 3000 میلی متر و با استفاده از تکنولوژی اکستروژن ساخته می شوند. نصب و راه اندازی پروژه های کوچک و بزرگ انتقال بهداشتی آب و فاضلاب در مناطق مختلف شهری و روستایی، یکی از مهمترین مسائل جوامع امروزی است.

لوله های کاروگیت و مزیت های آن

محیط به شدت سمی و اسیدی فاضلاب های صنعتی، فاضلاب های میکروبی و فاضلاب های منازل مسکونی، می توانند اثرات مخربی بر روی سلامت انسان ها، محیط زیست و همچنین لوله های فاضلابی داشته باشند.

لوله کاروگیت بهترین گزینه برای نصب تأسیسات آب و فاضلاب به شمار می روند؛ این لوله ها، مشکلات لوله های فلزی و سیمانی قدیمی را ندارند و در برابر تغییرات شرایط محیطی به خوبی پایدار هستند.

مقاومت بالا در برابر تنش مکانیکی، خصوصیات هیدرولیکی عالی، پایداری حرارتی، پایداری در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، حفظ خواص در محیط های اسیدی، پایداری خواص فیزیکی در حضور نمک های معدنی و مواد قلیایی، انعطاف پذیری مناسب، قابلیت نصب به صورت دفنی و سطحی و …. از مهم ترین ویژگی های انواع لوله کاروگیت محسوب می شوند.

از انواع لوله کاروگیت برای نصب در شبکه های لوله کشی آب و فاضلاب، سیستم های زهکشی کشاورزی، آبیاری محصولات، شبکه انتقال گاز و هدایت رواناب های معابر و جاده ها به سمت خط لوله اصلی استفاده می شود.

به عنوان سخن پایانی باید گفت، مزایای نصب این لوله ها برای تاسیسات لوله از لحاظ صرفه جویی در وقت و هزینه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
5 (1 vote)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید