لیست قیمت لوله مانیسمان

آخرین لیست لوله مانیسمان 1402 (جدید)

عوامل موثر بر لیست قیمت لوله مانیسمان :

عوامل متعددی بر لیست قیمت لوله های مانیسمان موثر می باشند.

لوله های مانیسمان در ابعاد، سایزها و ضخامت های متفاوتی تولید میشوند که تاثیر قابل توجهی بر قیمت دارند.

همچنین این لوله ها توسط کشورهای مختلفی چون چین، روسیه، ایتالیا، ایران و آلمان تولید میشود که کشور سازنده، برند و استاندارد به کار رفته در ساخت این لوله ها تاثیر بسیار قابل توجه و زیادی برقیمت می گذارند.

لوله های مانیسمان به روش های مختلف حرارتی، تحت کشش و غلطک های خاص تولید میگردند که روش تولید تاثیر زیادی بر یکنواختی، همگنی و کیفیت لوله ها دارد و در نتیجه باعث متغیر بودن هزینه ی تولید و در نتیجه منجر به متغیر بودن قیمت فروش خواهد شد.

لوله های مانیسمان انواع و کاربردهای مختلفی داشته که میتوان به مانیسمان آتش خوار، مانیسمان گالوانیزه سرد، مانیسمان گالوانیزه ی گرم، مانیسمان هیدرولیک، مانیسمان سیاه اشاره کرد که هر کدام از آنها برای موارد خاصی چون لوله های گازی، لوله های کابل برق و مخابراتی، استفاده در صنعت آبرسانی، کشاورزی و گلخانه تولید می شوند که همین امر بر لیست قیمت لوله ی مانیسمان تاثیر گذار خواهد بود.

لوله های مانیسمان قطر، رده و متراژهای متفاوتی داشته که با توجه به لیست قیمت لوله مانیسمان در بازار داخلی عرضه می شوند.

بررسی قیمت مانیسمان بر حسب کیفیت و نرخ ارز :

کیفیت مهمترین عامل تعیین قیمت می باشد. لیست قیمت لوله های مانیسمان که دارای کیفیت های مشابه می باشند بر اساس متراژ، ضخامت، رده و کاربرد تعیین می شود.

بعضی از لیست های قیمت بر اساس برند تنظیم شده و داخلی و خارجی بودن برند در تعیین لیست قیمت تاثیر گذار می باشد. نرخ ارز و هزینه های گمرک هزینه هایی است که به لیست قیمت لوله های مانیسمان خارجی افزوده می شود.

به همین سبب قیمت لوله های داخلی هم تراز با لوله های خارجی از لحاظ کیفیت، ارزان تر از لوله های خارجی می باشد، چرا که نرخ ارز تاثیر کمتری بر قیمت تولید داخلی داشته و هزینه ی گمرک در لیست قیمت لوله های داخلی حذف میگردد.

لوله هایی که دارای نشان استاندارد ملی و بین المللی می باشند و توسط مراکز کنترل کیفیت و سنجش تست گردیده اند، و دارای گارانتی، شناسه ی کد، نام تجاری معتبر می باشند، بر اساس مولفه های مشخص قیمت گذاری شده اند و قیمت آنها در خور با کیفیت انها می باشد.

لیست قیمت لوله مانیسمان با پایین ترین قیمت

خرید لوله مانیسمان

برای خرید لوله مانیسمان بهترین انتخاب شما صنعت غرب است زیرا این فروشگاه لوله مانیسمان با کیفیت را با بهترین قیمت  در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

قبل از خرید لوله مانیسمان ابتدا باید سایز و رده آن را مشخص کنید، سپس در محاسبه‌گر قیمت آن را مشاهده کنید و بعد از مشخص شدن قیمت و قصد خرید با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

لوله مانیسمان دارای انواع مختلفی چون رده 20 یا معمولی، رده 40 و رده 80 است که در گذشته در کارخانه اهواز تحت نام لوله مانیسمان اهواز تولید می‌شد و در حال حاظر لوله‌های موجود در بازار ساخت کشورهای چین، روسیه، اکراین و رومانی هستند.

البته در بازار نوعی از لوله مانیسمان چینی موجود است که شباهت زیادی به لوله مانیسمان اهواز دارد که با نام طرح اهواز شناخته می‌شود.

قیمت لوله مانیسمان در سایت صنعت غرب همیشه به روز است. این قیمت‌ها مربوط به لوله مانیسمان چینی هستند و شما برای اطلاع از لوله سایر برندها باید با ما تماس بگیرید تا قیمت محصولات در اختیار شما قرار بگیرد.

با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت لوله و اتصالات فلزی فاکتورهای صادر شده تا پایان روز کاری اعتبار دارد و در صورت نهایی نشدن سفارش در روز کاری بعد فاکتور جدید صادر می‌شود.

بعد از خرید لوله مانیسمان هزینه بارگیری و ارسال به عهده مشتری می‌باشد.

خرید لوله مانیسمان با کیفیت
خرید لوله مانیسمان
قیمت لوله مانیسمان
قیمت لوله مانیسمان
نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
4.23 (13 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

8 دیدگاه دربارهٔ «لیست قیمت لوله مانیسمان»

    1. اگر منظور از برگه شناسنامه همان سرتی فیکیت است بله، البته فقط در مورد لوله‌های وارادتی قابل عرضه می‌باشد که بنا به درخواست خریدار عرضه می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید