لیست قیمت پلی رود

آخرین لیست پلی رود 1403 (جدید)

شرکت پلی رود یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکت های تولید اتصالات پلیمری در ایران است. این شرکت با دریافت گواهینامه های ایزو 9001 و ایزو 17025، یکی از برترین واحد های تولیدی کشور با استانداردهای تولید و کیفیت محصولات بین المللی است. پلی رود با بیش از 30 سال سابقه در صنعت تولید اتصالات پلی اتیلن ، همواره از تیم های متخصص برای آنالیز و ارزیابی در حین تولید و پس از تولید محصولات استفاده کرده است. این شرکت در سال های گذشته با اتکا به توان و تخصص داخلی و با ارتباط تنگاتنگ با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، همواره به دنبال افزایش کیفیت محصولات خود بوده است. این تلاش ها نتیجه بسیار مثبتی نیز داشته است و محصولات این شرکت، توانسته اند در طول سال های فعالیت این مجموعه، رضایت مشتریان را به خود جلب کنند. در این مطلب می خواهیم درباره لیست قیمت پلی رود صحبت کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

لیست قیمت پلی رود

طیف محصولات تولیدی این شرکت بسیار وسیع و گسترده است به طوری که می توان تقریبا هر محصولی را از خانواده پلی اتیلن ها در محصولات این شرکت پیدا کرد. کاربری عمده این محصولات در کشاورزی و آبیاری تحت فشار است. عمده محصولات این شرکت در زمینه قالب های تزریق پلاستیک و پیچ ها و اتصالات پلی اتیلن هستند. تعداد و تنوع محصولات این شرکت به 2000 می رسد. لیست قیمت پلی رود شامل بخش اصلی قیمت ها و محصولات تولیدی در حوزه آبیاری تحت فشار و صنعت است. با توجه به طیف گسترده و تنوع محصولات پلی رود، لیست قیمت حاضر تنها از هر محصول یکی را به عنوان نماینده طیف وسیع محصولات هم خانواده خود معرفی می کند.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت پلی رود و اطلاع از حداقل تعدا سفارش ها و همچنین اطلاعات فنی و قیمت سایر محصولات با ما تماس بگیرید.

فروردین 1403

نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
4.43 (30 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

3 دیدگاه دربارهٔ «لیست قیمت پلی رود»

  1. سلام من از مته تیپ ۳۱۶ استفاده کردم و بسیار راضی بودم و از نمونه های مشابه در بازار بسیار با کیفیت تر و جالبتر بود
    لذا پیشنهاد میکنم در صورت امکان آچار فلزی با کیفیت تر از نمونه های پلاستیکی و فلزی در بازار جهت باز و بسته کردن اتصالات پلی اتیلن تهیه و به بازار عرضه کنید که بی شک استقبال خوبی خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید