لیست قیمت لوله پلی اتیلن

لیست قیمت لوله پلی اتیلن

آخرین لیست لوله پلی اتیلن 1402 (جدید)

 

برای محاسبه قیمت هر متر لوله پلی اتیلن :

ابتدا نوع مواد اولیه را انتخاب کنید

بعد گرید لوله را انتخاب کرده

سپس اتمسفر لوله پلی اتیلن مورد نظر را انتخاب کنید

سایز لوله را انتخاب کنید

و در آخر متراژ سفارش را وارد کنید

آشنایی با لوله پلی اتیلن به زبان ساده

محاسبه قیمت لوله و اتصالات آبیاری قطره ای

لوله مورد استفاده در آبیاری قطره ای لوله 16 است که در دو ضخامت 1/2 و 1/4 میلیمتر در کلاف‌های 400 متری با بالاترین کیفیت قابل سفارش است.

در محاسبه‌گر ارائه شده برای قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن آبیاری قطره ای علاوه بر قیمت لوله قطره ای 16، قیمت انواع اتصالات آبیاری قطره ای هم آورده شده است.

لازم به ذکر است که هر کلاف 400 متری لوله قطره ای 16 با ضخامت 1/2 میلیمتر 22 کیلوگرم و هر کلاف با ضخامت 1/4 میلیمتر 25 کیلوگرم وزن دارد.

در زیر می توانید لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن را مشاهده کنید

راهنمای خرید لوله پلی اتیلن

به‌دلیل وجود طیف گسترده‌ای از انواع برندهای لوله‌های پلی اتیلن در بازار ایران، چه از نظر سایز، فشار کاری، کیفیت و نوع مواد، هر کدام در مصارف مختلفی استفاده می شود، نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمان خرید حس می‌شود. پس با دقت به این پادکست گوش دهید، تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

لوله پلی اتیلن این قابلیت را دارد که از آن برای انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، گاز، مواد شیمیایی، پسماند کارخانه‌ها و پوشش کابل های مخابراتی استفاده شود. 

اولین نکته‌ای که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید تهیه اتصالات متناسب با همان لوله است. یعنی اگر لوله‌های خریداری شده 10 بار هستند، حتماً از اتصالات با فشار کاری 10 بار استفاده کنید. 

دومین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که بر روی لوله‌های استاندارد باید اطلاعاتی مانند نام کارخانه، تاریخ تولید، نوع مواد، فشار کاری و مهمتر از همه مهر استاندارد حک شده باشد. البته مهر استاندارد در موارد خاص مانند استفاده  از لوله برای کاورینگ کابل برق و مخابرات به سلاح به آنها لوله پلی اتیلن کابلی می‌گویند ضرورتی ندارد زیرا در این موارد فشاری به دیواره لوله وارد نمی‌شود و اساساً برای کاهش هزینه‌ها از لوله‌های با کیفیت پایین‌تر استفاده می‌شود.

سایز لوله پلی اتیلن با مقیاس میلی متر: 20، 25، 32، 40، 50، 63، 75، 90، 110، 125، 140، 160، 180، 200، 225، 250، 280، 315، 355، 400، 450، 500 و 630

سایز لوله پلی اتیلن با مقیاس اینچ: 1.2، 3.4، 11.4، 11.2، 2، 21.2، 3، 4، 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12، 14، 15، 16، 18، 20 و 25

 

از مشخصات ظاهری لوله‌های پلی اتیلن استاندارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  سطح داخلی صاف، صیقلی و براق همچنین سطح بیرونی صاف و مات باشد
  • لوله‌های استاندارد دارای شناسنامه تولید هستند که به صورت لیبل روی لوله درج می‌شوند 
  • لوله پلی اتیلن باید در زمان جوش به راحتی به هم متصل شوند و جوشی یک دست و با کیفیت بین آنها انجام شود 
  • در صورتی که در لوله‌ها از مواد ضایعاتی استفاده شود در زمان جوش به مشکل بر می‌خوریم و در نهایت باعث افت کیفیت سیستم لوله کشی و نشتی می‌شود. 
  • لوله پلی اتیلن کابلی به جز در مصارف پوشش برای انواع کابل‌ها نباید برای انتقال سیالات استفاده شود زیرا به شدت عمر مفید آن کاهش می‌یابد.

 

قیمت هر کیلو لوله پلی اتیلن به پارامترهای مختلفی بستگی دارد از قبیل : 1-استاندارد بودن لوله 2-خلوص مواد اولیه 3-نوع مواد اولیه 4-هزینه حمل و نقل

لوله های استاندارد پلی اتیلن در سه گرید A , B , C عرضه می‌شود، که تمام این لوله ها دارای مهر استاندارد بوده و کیفیت بالایی دارند، ولی با توجه به کارخانه تولید کننده و خدمات پس از فروش تقسیم بندی می‌شوند. لوله گرید A دارای ضمانت نامه است و در صورت درخواست بیمه نامه صادر می‌شوند.

همه تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن موظف‌اند تمام آزمایش‌های کیفی را بر روی محصولات انجام دهند تا پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز در روند خود با مشکل روبرو نشوند.

کیفیت مواد اولیه لوله پلی اتیلن به میزان مواد ضایعاتی که به آن اضافه می‌شود بستگی دارد و نوع آن مواد، که پروژ و ساویک است و به صورت خود رنگ هستند. مواد اولیه پلی اتیلن موجود در بازار محصول پتروشیمی بندر امام یا بندر امیرکبیر هستند.

مواد پلی اتیلن را می‌توان در دسته‌های زیر تقسیم بندی کرد:

مواد pe63 امروزه تقریبا از رده خارج شده اند و به دلیل وزن و ضخامت بالای لوله تولید شده با این مواد، قیمت لوله نیز گرانتر است.

مواد pe80 جدیدتر بوده و بیشترین استفاده را دارد. لوله تولید شده با این مواد با وزن و ضخامت کمتر تحمل فشار بیشتری را دارد.

مواد pe100 جدیدترین نوع مواد اولیه رایج در بازار است که لوله های تولید شده با آن بسیار سبک و ضخامت کمی دارند.

لوله های پلی اتیلن با توجه به میزان تحمل فشار نیز دسته بندی می‌شوند که از 4 بار تا 16 بار در این لیست قیمت موجود است. هر چه تحمل فشار دیواره لوله پلی اتیلن بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

لیست قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن با بالاترین کیفیت

لیست قیمت لوله پلی اتیلن ثابت نمی‌باشند و لوله پلی اتیلن قیمت‌های مختلفی دارد. به دلیل نوسانات بازار، قیمت مواد اولیه روز به روز تغییر می‌کند. نتیجه این نوسانات باعث می‌شود قیمت هر متر لوله پلی اتیلن افزایش یا کاهش داشته باشد. هر چه حجم سفارش خریداران بیشتر باشد قیمت لوله پلی اتیلن ارزان می‌شود.

در این صفحه لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن مربوط به شرکت‌های پلی پارس، پلی رود، پلی ران و تکاب اتصال را می‌توانید مشاهده کنید که شامل اتصالات جوشی، قطره ای و گازی است. همچنین برای راحتی حال شما بخش محاسبه گر لیست قیمت لوله پلی اتیلن در بالای صفحه قرار داده شده است.

تحویل به موقع بعد از تسویه حساب و پشتیبانی کامل، اولویت اول واحد فروش ما است. البته امور مالی هم سعی کرده با ارائه جدول قیمت روز سهمی در افزایش رضایت شما داشته باشد. فروشگاه لوله پلی اتیلن صنعت غرب کیفیت اجرای پروژه‌های ساخت و ساز شما را تضمین میکند.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن فاضلابی :

لوله پلی اتیلن ارزان در کاهش هزینه‌های تمام شده پروژه نقش بسزایی دارد. با انتخاب سایز درست و تعداد صحیح می‌توان از اضافه آمدن لوله پلی اتیلن فاضلابی در انتهای کار جلوگیری کرد. چون با توجه به تجربه ما در اکثر پروژه‌ها معمولا بخشی از لوله های خریداری شده در انتهای کار یا دور ریز می‌شوند یا بل اجبار به قیمت خیلی پایین‌تری به عنوان لوله دسته دوم به فروش می‌رسد.

باید توجه داشت در هنگام خرید لوله با گرفتن قیمت از چندین کارخانه مختلف و مقایسه قیمت و کیفیت بهترین انتخاب توسط خریدار صورت بگیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 4 بار که از سایز 50 الی 60 میلی متر برای داخل ساختمان استفاده می‌شود، با سایر لوله ها متفاوت بوده و بسته به مواد اولیه به کار رفته و محل تحویل بسیار متفاوت می‌باشد. در این صفحه لیست قیمت لوله پلی اتیلن و همچنین لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن مربوط به شرکت های مختلف را مشاهده کنید.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی :

لوله پلی اتیلن آبرسانی با کیفیت، مساوی است با افزایش طول عمر خطوط انتقال آب و همچنین کاهش هزینه‌های تعویض و نگهداری به دلیل مقاومت بالا. باید توجه داشته باشید که برای انتقال آب باید از لوله هایی با مهر استاندارد استفاده کنید که دارای مواد آنتی یو وی هستند تا در برابر پوسیدگی و تابش نور خورشید مقاوم باشند.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی :

به دلیل داشتن فشار بالا و حساسیت زیاد لوله پلی اتیلن فشار قوی علاوه بر قیمت مناسب باید به کیفیت بالای لوله توجه کرد. پیشنهاد می‌شود از لوله های گرید ای و بی برای این منظور استفاده شود تا از ترکیدگی لوله و اتلاف سرمایه جلوگیری شود.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن کابلی :

این لوله ارزان ترین نوع لوله برای عبور کابل برق می‌باشد، که به آن لوله پلی اتیلن درجه 2 هم گفته می‌شود. معمولا میزان تحمل فشار در این لوله ها اهمیتی ندارد، چون به دیواره آن فشاری وارد نمی‌شود. پس بهتر است از بهتر است از لوله هایی با فشار کاری پایین استفاده کرد تا هزینه تمام شده کاهش یابد.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای :

سایز مناسب برای این لوله سایز 16 میلی متر می‌باشد، که می‌توانید در لیست قیمت های بالا مشاهده کنید. نگهداری و استفاده از این لوله نیاز به دانستن نکاتی است که در صفحه مربوط به این محصول به آنها اشاره کرده‌ایم. پس اگر قصد خرید دارید حتما مطالب مربوط به لوله قطره ای را مطالعه کنید.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن گازی :

برای آگاهی از قیمت روز لوله پلی اتیلن گازی در محاسبه گر بالا در قسمت نوع لوله گزینه گازی را انتخاب کنید و سپس با وارد کردن سایر اطلاعات و سایز و متراژ مورد نیاز قیمت لوله را بدست آورید.

لیست قیمت لوله زهکش :

برای آگاهی از قیمت لوله زهکش تمام سوراخ ، نیم سوراخ ، با روکش و بدون روکش با ما تماس بگیرید.

فروشگاه صنعت غرب با ارسال لوله و اتصالات پلی اتیلن به سراسر ایران و ارسال روزانه به نقاط مختلف در شهر تهران ، تبدیل به برندی خوشنام نزد خریداران و مشتریان محترم شده است. لطفا با فروشنده‌های ما تماس بگیرید تا موجودی انبار را چک کنند و خرید شما نهایی شود.

اهمیت استفاده از لوله پلی اتیلن :

تغییرات آب و هوایی و افزایش جمعیت و دمای کره‌ی زمین باعث کاهش منابع آب و نیاز روز افزون بشر به آب و محصولات غذایی شده است. بدیهی است که با استفاده از لوله پلی اتیلن و کنار گذاشتن روش‌های سنتی می‌توان از هدر رفتن آب جلوگیری کرد. این لوله مانع از تبخیر آب می‌شود که این خود در حفظ منابع محدود آب کمک شایانی می‌کند.

مدیریت صحیح آب (برداشت اصولی از منابع آب زیرزمینی، انتقال آب ) در کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری و تولید محصولات کشاورزی مهم است. محدود بودن منابع آب و حفظ آن برای آیندگان تنها با برنامه ریزی درست و استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های علمی جدید و پیشرفته در صنعت آب و فاضلاب میسر می‌باشد.

کاربردهای لوله پلی اتیلن :

  • انتقال آب شرب
  • مصارف کشاورزی
  • فاضلاب شهری و خانگی
  • انتقال گاز
  • غلاف کابل برق و مخابرات
  • پرورش ماهی

مزایای لوله پلی اتیلن :

  • تنوع بسیار زیاد
  • عمر طولانی تا بیش از 50 سال
  • سبکی
  • عدم زنگ زدگی
  • تحمل فشار و کشش
  • عدم نیاز به حلال
  • مقاومت در برابر جانوران جونده
  • مقاومت در برابر دمای محیط از 20- الی 50+
  • قابل انعطاف بودن

انواع لوله پلی اتیلن :

لوله‌های پلی اتیلن از سایز 16 میلیمتر الی 630 میلمتر در فشارهای کاری 4 اتمسفر، 10 اتمسفر و 16 اتمسفر تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرند.

انواع لوله پلی اتیلن از لحاظ مواد :

  • PE63
  • PE80
  • PE100

در هنگام خرید لوله پلی اتیلن به نشان استاندارد، شماره سریال تولید و تاریخ تولید دقت شود.

انواع لوله پلی اتیلن از نظر استاندارد :

  • گرید A
  • گرید B
  • گرید C

عوامل موثر در انتخاب سایز و فشار مناسب لوله پلی اتیلن :

  • بر اساس دبی (DB)
  • شیب زمین
  • محیط (اختلاف دمای روز و شب)
  • محل لوله گذاری (به طور مثال کوهستان، دشت در انتخاب نوع لوله تاثیر گذار است)

گرفتن مشاوره از کارشناسان آب، فاضلاب و کشاورزی، برگزیدن درست تولید کنندگان این صنعت و استفاده از ابزار مناسب در کاهش هزینه و بالا بردن راندمان کار موثر است.

حالا که با لوله پلی اتیلن آشنا شدید اگر سوالی دارید با ما تماس بگیرید.

فروشگاه صنعت غرب آماده همکاری با پروژه های صنعت آب، فاضلاب و کشاورزی

فروشگاه صنعتی غرب که در زمینه‌ی فروش لوله‌های پلی اتیلن در ایران فعالیت دارد، محصولات خود را در استان‌ها و شهرهای زیر ارائه می‌دهد:

تبریز (آذربایجان شرقی)، ارومیه (آذربایجان غربی)، اردبیل، اصفهان، کرج (البرز)، ایلام، بوشهر، تهران، شهرکرد (چهارمحال و بختیاری)، بیرجند (خراسان جنوبی)، مشهد (خراسان رضوی)، بجنورد (خراسان شمالی)، اهواز (خوزستان)، زنجان (زنجان)، سمنان، زاهدان (سیستان و بلوچستان)، شیراز (فارس)، قزوین، قم، سنندج (کردستان)، کرمان، کرمانشاه، یاسوج (کهگیلویه و بویراحمد)، گرگان (گلستان)، رشت (گیلان)، خرم‌آباد (لرستان)، ساری (مازندران)، اراک (مرکزی)، بندرعباس (هرمزگان)، همدان، و یزد.

علاوه بر این، با توجه به درخواست‌ها و نیازهای مشتریان، خدمات حمل و نقل و ارسال بار نیز توسط ما ارائه می‌شود تا مشتریان بتوانند خرید‌های خود را بدون هیچ دغدغه‌ای انجام دهند.

سوالات متداول

آیا قیمت لوله پلی اتیلن کلافی با شاخه‌ ای متفاوت است؟

قیمت لوله پلی اتیلن بر اساس وزن لوله محاسبه می‌شود و شاخه ای یا کلافی بودن تاثیری بر قیمت نهایی آن ندارد.

آیا لوله های پلی اتیلن برای انتقال آب آشامیدنی مناسب هستند؟

هر چیزی که با سلامت مردم در ارتباط باشد بعد از تولید باید آزمایش‌های گوناگونی را پشت سر بگذارد تا بی ضرر بودن آن برای سلامت تایید شود، که البته در کشورهای مختلف این آزمایش‌ها انجام می‌شوند. لوله پلی اتیلن با توجه به کاربرد آن در انتقال آب آشامیدنی مورد تایید تمام سازمان‌های نظارتی است. در ایران اداره کل نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی و دانشکاه علوم پزشکی این کار را انجام می‌دهند.

آیا از این لوله برای انتقال گاز استفاده می‌شود؟

بله، در خطوط انتقال گاز از لوله پلی اتیلن گازی استفاده می‌شود که بر روی آن خط زرد رنگ وجود دارد.

آیا می‌توان از چسب برای چسباندن لوله های پلی اتیلن به یکدیگر استفاده کرد؟

خیر، هیچ چسبی برای این کار تولید نشده و شما باید از اتصالات رزوه‌ای یا جوش لب به لب یا جوش الکتروفیوژن استفاده کنید.

تا چه سایزی لوله به صورت کلافی تولید می‌شود؟

تا سایز 125 میلیمتر هم به صورت کلافی و هم به صورت شاخه‌ای تولید می‌شود. از 125 به بالا لوله پلی اتیلن فقط به صورت شاخه‌ای تولید می‌شود.

حداکثر و حداقل دمای مجاز برای استفاده از لوله پلی اتیلن چند درجه است؟

با توجه به نوع لوله و کیفیتی که دارد، از منفی 40 درجه تا 45 درجه سانتیگراد در بلند مدت را می‌تواند تحمل کند. البته توانایی تحمل دماهایی تا 80 درجه سانتیگراد را در کوتاه مدت دارد.

عمر لوله پلی اتیلن چند سال است؟

لوله‌های تولید شده با مواد PE63 و PE80 در شرایط استاندارد 50 سال و لوله‌های PE100 تا 100 سال عمر می‌کنند.

نمره شما به این مطلب
Sending
User Review
4.26 (145 votes)
این صفحه را برای دوستان خود بفرستید.

105 دیدگاه دربارهٔ «لیست قیمت لوله پلی اتیلن»

  1. با سلام و وقت بخیر
    ممنون از برنامه خوبتون و برنامه بسیار مفید و ارزشمند .
    فقط خواستم بدونم آیا با تغییر قیمت اقلام در دسته های مختلف آیا با تغییر قیمت کلیه قیمت هایاقلام به روز رسانی میشود ؟
    کمال تشکر
    پایدار باشید

  2. باسلام وخسته نباشید.
    برنامه تان بسیار عالی است البته اگر که قیمت بروز باشه، ضمنا در صورت امکان قیمت لوله کاروگیت هم بگذارید. باسپاس و با امید همکاری بیشتر

  3. با عرض سلام و وقت بخیر، در رابطه با محاسبه گر قیمت لوله سوالی داشتم ، قیمت اعلامی توسط محاسبه گر بر اساس شاخه می باشد یا کلاف؟؟؟ چون به لحاظ قیمتی خیلی اختلاف قیمتی وجود دارد.
    بطور مثال قیمت لوله پلی اتیلن سایز 63 با فشار کاری 4 بار و pe80 و گرید c قیمت اعلامی توسط محاسبه گر می شود از قرار هر متر طول49875 ریال در مورخ 07/12//98
    حالیه می خواستم بدونم آیا همین لوله با همین مشخصات بالا ولی بصورت کلاف قیمتش همین عدد بالا می شود (49875 ریال )؟؟

    1. سلام
      قیمت برای هر متر لوله پلی اتیلن است؛ که برای کلافی و شاخه‌ای یکسان است.
      بله، قیمت هر متر لوله پلی اتیلن کلافی با هر متر لوله پلی اتیلن شاخه‌ای در صورت یکسان بودن نوع لوله، برابر است.

  4. سلام
    برای خرید لوله پلی اتیلن به صورت ماهانه امکان ثبت نام یا خرید اشتراک برای گرفتن تخفیف وجود داره؟
    لطفا از طریق ایمیل شرایط رو به من اعلام کنید.

  5. سلام وقت شما بخیر.
    آیا قیمتها مربوط به فروش عمده است؟ آیا امکان خرید لوله در متراژهای پایین وجود دارد؟ مثلا 50 یا 100 متر.
    ممنون از شما

    1. سلام
      ممنون که سایت ما را انتخاب کرده‌اید
      نازل‌های پلی اتیلن آبیاری قطره‌ای 8 لیتر، 12 لیتر و … است.

  6. سلام علیکم.
    لطف کنید قیمت و متراژ لوله های پلی اتیلین
    ۶۳ _ ۷۵_ ۹۰_ ۱۱۰ همگی ده بار را برایم معین کنید .
    با تشکر

    1. سلام
      محاسبه‌گر بالای صفحه مربوط به قیمت روز لوله پلی اتیلن است. با وارد کردن مشخصات لوله مورد نیاز قیمت را می‌توانید مشاهده کنید.
      در زیر آن فیلم آموزشی نحوه استفاده از لیست قیمت را هم می‌توانید ببینید.
      ممنون که سایت ما را انتخاب کرده‌اید.

    1. سلام
      خط‌های لوله پلی اتیلن به چند دسته تقسیم می‌شوند:
      ۱- خط زرد که مخصوص مصارف گازرسانی است.
      ۲- خط آبی که جهت خطوط آب و مایعات سیال استفاده می‌شود.
      ۳- خط قرمز که جهت مصارف فاضلاب کاربرد دارد.

  7. سلام ازاطلاعات بسیارکامل وبروز.
    بنده 200مترلوله ابیاری قطره ای 32میخاستم
    لوله ای که درمقابل افتاب مقاوم باشد.
    ممنون میشم بفرماییده نوع لوله ای بخرم.

    1. سلام، لوله پلی اتیلن استاندارد که مواد آنتی یو وی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  8. سلام.قیمت لوله ۶۳ استاندارد،و ۴ اینچ متری چقدره؟آیا متراژ چند هزار متر ۶۳ به قیمت عمده حساب میشه؟ خرید بصورت چک هم کار میکنید ،اگه کار میکنید چند درصد به مبلغ اضافه میشه؟

  9. سلام ببخشید فرق گرید A با بدون مهره ها چیه تفاوت قیمت فقط بخاطره مهره یانوشته روشه یا نه کیفیتشم فرق میکنه چون فشار که همونه ۱۵۰۰ متر لوله میخام ممنون میشم راهنمای کنین ارسال به کلات نادر خراسان رضویم دارین

    1. سلام، لوله‌های گرید A دارای تمام تاییدیه‌ها هستند و کیفیت مواد اولیه آنها بسیار بالا است. البته ضمانت‌نامه کتبی 10 ساله هم دارند. کیفت دستگاه‌های تولید و ظرفیت تولید کارخانه هم در کسب گرید A مهم است. بله به خراسان ارسال داریم.

  10. سلام ۱۰۰ متر لوله پلی اتیلن با قطر ۱۰۰۰ میلیمتر ارزان قیمت میخواهیم .لطفا قیمت بدهید. چون فقط برای عبور هوا استفاده میکنیم تحت هیچ فشاری نیست .ارزان ترین را قیمت بدهید ممنون میشوم

  11. محمدرضا شمشیری

    آیا مبلغ محاسبه شده برای لوله ۱۲۵ شامل ارزش افزوده می‌شود یا ارزش افزوده جدا محاسبه می‌شود؟ و همچنین سایر سایزها

  12. سلام لطفا لیست قیمت ها را به روز رسانی کنید ضمنا خرید به صورت عمده برای مغازه تازه تاسیس تخیف ویژه دارد چند درصد؟

  13. سلام… شما تنها سایتی هستید که در هر شرایطی قیمت روز را به مردم میدهد و آنها را بلاتکلیف رها نمیکند… پاینده باشید

  14. سلام و خسته نباشید
    اعلام قیمت به روزتون واقعا عالی هست و تصمیم گیری رو راحت میکنه و البته باعث میشه سراغ دیگران که قیمت اعلام نمیکنن نریم و اما سوال کلاف ها چند متری هستن؟

  15. مهدی رفیعی پور

    سلام وقت بخیر اگر ممکن هست راهنمائی بفرمائید جهت لوله کشی آب به طول 400 متر سایز 3 اینچ و نیز 150 متر سایز 2 اینچ نوع PE80 گرید B و تحمل فشار 4 بار اگر هر 150 متر از مفصل انبساط بخواهیم استفاده کنیم چه تعداد و چه نوع اتصالاتی لازم داریم ؟ ممنون

    1. لوله بدون مهر شرکتی از نظر کیفیت بین لوله گرید C و لوله بدون مهر آبرسانی است که از مواد آسیابی تولید می‌شود. جوش خور هم هست.
      لوله پلی اتیلن بدون مهر آبرسانی ارزان ترین مدل لوله هایی است که برای آبرسانی استفاده میشود. جوش خور کمی دارد و بهتر است برای آن از اتصالات پیچی استفاده شود.

  16. سلام
    خسته نباشید
    قیمتی خواستم که دربرنامه بالا نتونستم پیداکنم
    یه رول صدمتری لوله پلی اتیلن سه چهارم و دراصطلاح سایز25 مشکی خط آبی هستش
    خیلی هم ضعیفه وبادست دولامیشه فکر کنم چهار بار یاشش بارباشه.یه قیمت تقریبی خواستم کموزیادش مهم نی.

  17. سلام ببخشید اگر قرار باشه لوله های کابلی داخل داکت باک قرار بگیره باز هم همون فشار اتمسفر رو توصیه میکنید یا باید بیشتر باشه؟

    1. میزان اتمسفر برای لولهای پلی اتیلن در واقع میزان فشاری است که سیال از داخل به لوله وارد می کند. در ارتباط با لوله پلی اتیلن کابلی چون سیال داخل لوله نیست پس بحث اتمسفر منتفی است اما از طرفی هرچه میزان اتمسفر بالاتر برود ضخامت لوله افزایش پیدا می کند و دهانه داخلی لوله تنگ‌تر میشود.
      تعداد کابل، ضخامت کابل، دفن شدن یا نشدن در انتخاب فشاری کاری بسیار مهم است اما بطور کلی ۶ اتمسفر بهتر هستش که هم به صورت کلافی تولید میشه و هم در هزینه و‌ کیفیت و سرعت پروژه بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس: ۵۵۱۵۱۶۸۳-۰۲۱

پیمایش به بالا
تماس بگیرید